ZariaModel dan parameter pengubah kuasaKaedah pemeriksaan kualiti

  • masa pelepasan:2024-01-10 21:05:12
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:376
  • Penerangan pantas:

    Zaria,ZariaInspection contents of dry-type transformer,Pembuat pengubah jenis keringPengubah kuasa adalah pengubah fasilitas s

Kandungan artikel
ZariaInspection contents of dry-type transformer,

Pembuat pengubah jenis kering

Pengubah kuasa adalah pengubah fasilitas sokongan idealisasi untuk kabinet tengah dan kabinet tegangan tinggi pada tahap ini, dan boleh dilengkapi dengan kasing perlindungan keselamatan menurut gred yang berbeza yang tahan air. Terapkan kepada bangunan-tingkat berbilang Bisnes lapangan terbang. Binaan terowong Perusahaan kimia Tanaman dan lokasi persekitaran alam yang unik atau kunci lain.

ZariaApabila minyak operasi dicampur dengan jenis-jenis minyak baru berbeza atau digunakan untuk minyak, ia juga diperlukan untuk melakukan ujian suhu tinggi dan rendah dan ujian lumpur, dan mengamati akumulasi lumpur. Akumulasi tidak boleh diakses. Hasil operasi templat campuran bukan bahawa minyak asal sangat lemah, jadi ia boleh diurus dan digunakan dengan cara campuran.

Bahan-bahan mentah Fushi biru boleh digunakan untuk ikatan sehingga kebocoran minyak keseluruhan konektor boleh dikawal dengan kuasa besar; Jika operasi sebenar adalah selesa, shell logam juga boleh diikat pada masa yang sama untuk mencapai tujuan rawatan bocor.

MaqatKerana pengangkutan penukar dan konduktor tenaga tinggi tipis, penukar terputus oleh getaran (tetapi tiada peranti mendarat).

Pengurangan getaran lembaran peranti mendarat memecahkan masalah pengubahsuaian sambungan keras tetap antara lembaran tembaga peranti mendarat dan pengubah jenis kering. Oscilasi asal pengubah jenis kering akan dihantar ke logam dalam beton oleh kekacauan dan menyebabkan bunyi frekuensi rendah. Oleh itu, ia juga perlu diubah untuk menghasilkan sambungan fleksibel.

Saluran lapisan yang mengisolasi dan artikel yang menyambung antara botol bel dan inti akan dibuang. Jika ia adalah pemeriksaan lonceng menggantung, minyak akan dipomp ke bawah botol bel sebelum botol bel boleh dibuang.


ZariaModel dan parameter pengubah kuasaKaedah pemeriksaan kualiti



Penukar tekanan yang mengatur tidak berada di tempat atau lemah

Analisis penyimpanan kuasa pengubah sentiasa berdasarkan sama ada kadar penggunaan kapasitas pengubah kurang dari nilai piawai tertentu. Samada pengubah adalah spesifikasi perlindungan persekitaran dan penyimpanan tenaga. Sebenarnya kadang-kadang spesifikasi tersebut tidak menyimpan tenaga elektromagnetik, tetapi mengkonsumsi tenaga elektromagnetik.

Menurut keadaan retak, wayar besi galvanized boleh ditembak ke dalam kebocoran atau dicabut dengan palu. Kemudian bersihkan titik kebocoran dengan toluene dan menguncinya dengan bahan-bahan mentah. Mata penutup pasir boleh ditutup dengan bahan-bahan mentah segera.

Pelanggan pertamaSebelum impuls tiada muatan ditutup,ZariaPengubah jenis kering 10kV, penukar mesti ditempatkan selama jam, spesifikasi teknikal keselamatan dan keselamatan api di tempat akan dilaksanakan secara ketat.


ZariaModel dan parameter pengubah kuasaKaedah pemeriksaan kualiti



Kebocoran minyak di flange looper

sumberApa alasan untuk mematikan pengubah kuasa?

Apabila bahan pengasingan peralatan elektrik terlalu panas, gas sekeliling akan menyebabkan sejenis bau. Bau seperti ini boleh dibau oleh staf patrol biasa. Apabila anda mencium bau seperti itu semasa pemeriksaan biasa, anda perlu memeriksa dengan hati-hati peralatan dan bahagian sehingga anda mengetahui sebab.

Pada pengurusan muatan:

ZariaSelepas ujian, sambungkan hubungan isyarat data relay kereta dengan litar penggera,ZariaPeralatan distribusi pengubah, hubungan tarik-masuk dengan litar pembukaan, dan laraskan nilai perlindungan yang berlebihan.

Penelitian saintifik minyak pengubah kuasa biasanya dilakukan mengikut cara pengumpulan sampel. Apa kaedah dan proses pengumpulan biasa?

Setelah minyak telah dihapuskan, semua bolt jangkar tangki minyak kenderaan di ujung at as penutup minyak yang boleh dipotong akan diikat dengan jaket angkat, dan titik angkat akan berada pada cincin atau bolt umum. Jika perlu, tali tali tarik sumber manusia akan digunakan sebagai panduan.

ZariaMaklumat produk lain
  • Bandar ShantouApa perlindungan pengubah minyak yang ditenggelamkanJenama mana yang bagus

    Bandar ShantouApa perlindungan pengubah minyak yang ditenggelamkanJenama mana yang bagus

  • ZawelchePembuat liftKaedah pengenalan produk

    ZawelchePembuat liftKaedah pengenalan produk

  • ZawelcheEmbedded boarding bridgeNilai bahan yang bernas

    ZawelcheEmbedded boarding bridgeNilai bahan yang bernas

  • LiaoningJembatan naik hidraulik tetapApa modelnya

    LiaoningJembatan naik hidraulik tetapApa modelnya

  • LiaoningPlatform mengangkat legu aluminium tunggalApakah rintangan kenaikan yang berterusan

    LiaoningPlatform mengangkat legu aluminium tunggalApakah rintangan kenaikan yang berterusan

  • LiaoningFlip belakang pemutar hidraulikSifat fizikal yang baik

    LiaoningFlip belakang pemutar hidraulikSifat fizikal yang baik

  • JinanApa prinsip pengubah kuasaCiri, prestasi dan aplikasi

    JinanApa prinsip pengubah kuasaCiri, prestasi dan aplikasi

  • BitomPembuat lift guntingSejauh mana anda tahu

    BitomPembuat lift guntingSejauh mana anda tahu

  • segera:Peringatan: Maklumat ZariaModel dan parameter pengubah kuasaKaedah pemeriksaan kualiti memberi anda ZariaModel dan parameter pengubah kuasaKaedah pemeriksaan kualiti oleh syarikat kami, perkhidmatan ZariaModel dan parameter pengubah kuasaKaedah pemeriksaan kualiti dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk ZariaModel dan parameter pengubah kuasaKaedah pemeriksaan kualiti, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian ZariaModel dan parameter pengubah kuasaKaedah pemeriksaan kualiti. ZariaModel dan parameter pengubah kuasaKaedah pemeriksaan kualiti di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di ZariaModel dan parameter pengubah kuasaKaedah pemeriksaan kualiti, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!